Hemma!

     Skrivet: 2010-06-20 / 15:41:32 Kategori: Dagboken
Hej har inte hunnit skriva för igår när jag kom hem var jag så trött så jag åt och satt sedan vid datan lite sen gick jag och la mig direkt var verkligen jättetrött och så skulle jag gå upp tidigt nästa dag :). Vi vann iaf gruppspelsmatcherna i går och idag också. Sedan spelade vi också A 1/8 delsfinal mot Skå och den vann vi med 20-8 tror jag :). Är jättetrött nu så jag kanske ska gå och vila lite är ganska trött nu också :<. Idag kommer det iaf att bli lite bättre uppdatering. Och jag ska försöka att ladda in bilderna från Kungsträdgården men datorsladden krånglar så vi får se om jag orkar:/. Skriver iallafall mera sen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback