Midsommarafton & Fullt upp

     Skrivet: 2010-06-25 / 16:41:33 Kategori: Dagboken

Hejsan !
Som ni kanske har märkt så har jag väldigt mycket att göra idag pga. Att ikväll eller då vid kl 17/18 så ska min familj äta "Middag" med våra grannar eftersom att det är Midsommarafton idag =), Det brukar vi göra varje år eller iaf så länge jag kan minnas så det börjar bli lite tråkigt hehe -.-. Iaf så har vi varit och handlat hela dagen och köpt massor av mat, Och då menar jag verkligen massor!. Vi åkte iväg vid 12 så det är därför jag inte kunnat uppdatera bloggen förens nu eftersom att jag inte ha med mig mobilen och för att vi hade en bild som inte ville starta när vi skulle komma hem och då var vi på Mcdonalds Mc-Drive i Haninge. Vi skulle köpa lunch innan vi åkte hem så vi åkte dit och sen så stannade mamma bilen för att hon skulle kunna få in maten i bilen. Sedan när vi skulle åka iväg så ville inte bilen starta .jahsjsfh%'*/bhf#*%ejhyrf tänkte jag och blev jättearg för jag är så himla trött på mammas gamla bil, Den stannar när man är på väg hem, Det gör den alltid!. Men det är ju inte så konstigt eftersom att den är 20 år gammal, Fast min mamma har bara haft den i två av dom åren =). Mamma sa då till Mcdonaldspersonalen som fick komma ut och knuffa iväg bilen till parkeringen, Och det var sjukt pinsamt höhö :<. Sedan var några killar som såg att vi behövde hjälp och dom var jätteduktiga och kunniga sóm just bilar så dom hjälpte oss så att mamma kunde köra hem med bilen men jag blir ändå så sur på den :(.

UPDATE:

Håller nu på att ladda över bilderna och det verkar bra så jag hoppas att jag kan fixa så att dom kommer upp på bloggen om sisådär en timme eller något. Så skriver mera då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback