Midsommardagen

     Skrivet: 2010-06-26 / 14:00:15 Kategori: Dagboken

Hej!
Vaknade för ca 4 timmar sen ^^, (Var uppe ganska länge igår, Rättare sagt till 00:30 ^o).
Idag hade min familj eller rättare sagt Jag, Min mamma & Min syster hade tänkt att vi skulle åka iväg och kolla på
Någon Midsommarstång som finns kvar(Vi orkade inte åka och kolla på det igår), Och sedan kanske vi skulle ta en tur till Fartsa Centrun för att handla lite nya kläder inför Sommaren och resan till Kroatien som kommer att ske om ca. 2 veckor =). Men så blev det inte för imorse/inatt så började min syster att må dåligt så det är därför vi är hemma idag vilket jag inte tycker är så kul eftersom att min bästis är bortrest och jag inte får vara med någon annan kompis p.g.a att min syster då mådde dåligt och jag kan ha fått det så mamma vill inte att jag smittar ner någon annan -.-. Så idag består nog dagen mest av att ta det lugnt och sitta vid datan och kanske göra lite hushållsysslor "/. Det betyder även att eftersom att jag då är hemma idag så kommer det nog att bl iganska bra uppdatering på bloggen, Man kan alltid hoppas :). Men ska ladda upp dom sista bilderna nu från Kungsträdgården så att det är färdigt.
 Hörs Sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback