Shopping

     Skrivet: 2010-06-27 / 21:13:05 Kategori: Nytt i garderoben
Hejsan!
Har nu äntligen kommit hem eller ja, För ca. 2 timmar sen kommit hem från en dag fylld med shopping men nu tar vi och spolar tillbaka bandet så berättar jag om dagen i sin helhet =).

Jag vaknade 11:06, År frukost klädde på mig osv. Sen satte jag mig på datan en stund för att kolla mailen och så. Vid 11:45 stack min syster iväg till in till Stan med en kompis (Dom skulle gå på något musem), Så jag och mamma tog bussen till Farsta Centrum där vi skulle handla lite Sommarkläder (T-shirts, Shorts mm.). När vi kom dit började vi med att gå in på KappAhl, Där mamma köpte en himmelsblå tunika och Blommigashorts :), Jag köpte en Cool T- Shirt och Svarta Jeansshort (Bilder kommer senare). Sen gick vi in på Lindex och där köpte jag en New Moon tröja =). Sedan gick vi iväg till X-Change för att växla pengar (Jag och min familj ska ju till Kroatien om 2 veckor). Så vi växlade till Kroatisk Kuna (Roligt namn :D). Hehe, Mamma fick hela plånboken full(Ok överdrev lite kanske men jag lovar er den vart överfull). Sedan vart vi hungriga så vi gick till Burger King för att äta :D, Mamma och jag beställde 2 Cheeseburgare och En bananmilkshake. Vi fick så rätt så länge och vänta i kön och när jag stog där så kollade jag runt på resturangen och vid ett av borden tyckte jag att jag såg någon bekant men jag var inte säker på om det var eller kunde det kanske ha varit Duygu. Jag såg inte så jag var inte säker. Sen när vi hade satt oss så kollade jag igen och visst var det "Dogge" som satt där, Jag skulle precis säga hej men då började min mamma babla på om oviktiga saker som jag inte orkade lyssna på för att jag var så hungrig ;). Oftast så brukar inte jag gilla Burger Kings hamburgare men just då så dög det ganska bra. När vi precis hade ätit upp våra hamburgare så skulle Duygu och hennes mamma & nån till som satt med dom gå och då fick jag chansen atg säga "Hej", Haha min mamma är en riktig pratkvarn :D. Men iallafall så gick vi sen till Gina Tricot, Jag tänkte att jag skulle leta efter en tröja som jag hade sätt där för några veckor sedan men den fanns inte kvar "/.Jag hittade iallafall en söt t-shirt med kattmotiv på som jag köpte. Mamma köpte ett par shorts som såg ut som en kjol. Sedan tyckte vi att det var dags att åka hem eftersom att klockan var 16:35 så vi gick iväg mot bussen men bussen hade precis åkt i väg så vi gick in på Cubus eftersom att mamma hade letat efter en till snygg tröja men inte hittat någon. Så hon hittade en nästan direkt som var ganska genomskinlig och svart med pärlor på så hon köpte den. Sedan väntade vi på bussen och åkte hem. Trött och nöjd efter en lång dag fylld av shopping =).
Och nu kommer bilderna på det saker som jag köpte :):




                                                   Svarta Nit-Shorts
                                                      199:- KappAhl





                                               Vit T-Shirt med Kattmotiv
                                                      99:- Gina Tricot




                              
                                                       
                                                       New Moon T-Shirt 
                                                           149:- Lindex






                               T-Shirt med New York motiv och coola "klippningar"
                                                       149:- KappAhl


-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tror det var allt, Ska iaf ta det lite lugnt och äta glass nu, Hörs om en stund =).
Kommentarer
  sofia

snygg new moon t-shirt;)

  Datum: 2010-06-27 Tid: 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback