Alice i Underlandet

     Skrivet: 2010-03-05 / 12:03:37 Kategori: Dagboken
Hej! ledsen för att jag inte bloggade i går men jag var så trött när jag kom hem att jag nästan somnade.
          Det kommer att komma några inlägg efter varandra nu med bl.a bilder från Åland och sånt som jag      egentligen skulle ha publicerat för flera dagar sedan. Idag har jag iaf inget speciellt som jag ska
göra förutom att vila och blogga :P. Jag har haft så mkt att göra på Sportlovet så bloggandet
har hamnat åt sidan(Tyvärr). Men jag lovar att jag ska skärpa mig^^. Nu tänkte jag berätta lite om vad som hände igår.

Igår så vaknade jag nio. Jag åt frukost, borstade tänderna, klädde på mig osv. Sedan satte jag mig vid datorn och kollade på tv. Kl 14 gick jag för att hämta min lilla syster på fritids och sedan gick vi till min granne där hon skulle vara medans jag gick på bio. Sedan gick jag iväg till min kompis som bor 160 M  från mitt hus (hahah:D). Vi åkte iväg till Heron City där vi skulle kolla på filmen Alice i Underlandet 3D. Kl 15:15 kom vi fram till Heron City. Vi hämtade ut biljetterna, Köpte godis , Popcorn och sånt och sedan ställde vi oss i kö till Salongerna(Asså jag lovar det var skitlång kö -.-). Filmen började 15:45 och den höll på i ca 2 timmar. Det var iaf tur att den filmen gick att se för annars hade jag blivit tokig på Heron City. Själv så tyckte jag att filmen var bra och den är helt klart värd att se. Efter filmen så åt vi på Mcdonalds och sen åkte vi hem med min kompis pappa. Väl hemma var jag så trött att jag nästan somnade när jag kom innanför dörren haha.

Jag rekommenderar den här filmen i 3D. Den är bäst då!.

Skriver mer sen :D                                                                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback