Bio Tomorrow

     Skrivet: 2010-03-03 / 22:28:49 Kategori: Dagboken
Hej bloggen!
Kommer endast att berätta vad jag har gjort idag.
Det började iaf med att jag och my friend åt frukost och sedan stack vi iväg till Heron City med min mamma och min syster.Där skulle vi kolla på Avatar i 3D. Vi går upp, köper godis och sånt. Sedan sätter vi oss på en bänk och väntar på att man ska få gå in. Sedan ställer vi oss i kö och Avatar i 3D är utsåld. Men när vi väntar på att få komma in till själva salongen så får vi höra från dom som jobbar där att dom som ska se Avatar får vänta lite. En kvart senare så säger dom att det har blivit nåt fel så det går inte att se Avatar. Istället så får vi 2 stycken extrabiljetter var men vi får ändå inte se filmen och istället så måste vi vänta på min lillasyster och min mamma som såg Filmen Det regnar köttbullar. Vi får vänta i ca 1h 40 min vilket är väldigt jobbigt och då gjorde vi INGENTING! :@. En trött Ann-So med vän och familj lämnar ungefär 15:00 Heron City. När jag kommer hem tar jag en dusch och sedan vilar jag i en halvtimme. Sedan packar jag handbollsväskan för att möta upp lins och sedan bär det av till Träningen. Efter Träningen åker jag hem och sedan äter jag middag. Snart ska jag gå och lägga mig så det var nog allt som har hänt idag.

Imorgon ska jag på bio och se en annan film som heter Alice i Underlandet 3D. Lägger in en bild på den och den nya Melodifestivalskivan. Har köpt den idag ;). Skriver mer sen elr imorgon.






   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback