1 Maj

     Skrivet: 2010-05-01 / 18:23:04 Kategori: Dagboken
Hej!
Det är väl den här månaden som man också får luras eller? "Maj, Maj måne jag kan lura dig till skåne". Strunt i det hehe. Har ni haft det bra idag?, Det har iaf jag. Vädret har väl inte varit på topp men det har ändå varit en ganska härlig dag med 16+ grader ute. Tänkte berätta lite vad som har hänt idag eftersom att jag inte har skrivit på nästan hela dagen:

Jag vaknade 09:46, Klev upp och gick ner för att äta frukost. Sedan Duschade jag och gjorde mig iordning och sedan stack jag i väg med familjen för att handla på Coop Forum i Haninge. Nu till Dagens Höjdpunkt :). Jo, När jag skulle kliva ur bilen så kollade jag ner på marken och där låg det en tia! (haha). Jag plockade upp den och började att skratta (vad ska jag med en tia till egentligen???). Så jag gav den till min mamma. Det är så kul för att förra året så en tröja som jag letat efter precis på samma dag alltså första maj så första maj verkar vara min tur-dag:).

UPDATE: Vet att jag är dålig på att blogga o eftersom att jag inte har några matcher den här helgen så lovar jag att blogga lite extra:).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback