Jag Designar

     Skrivet: 2010-05-13 / 21:05:00 Kategori: Ann-So Tipsar
Hej!
 Nu kommer ett inlägg om mina designer eller då bloggar som jag designat, Tänkte visa några:
(jag har ej gjort headern på alla bloggar som jag nu kommer att visa)



www.wilmajohnsson.blogg.se
Wilma Johnsson

Har designat eller fixat saker på fler bloggar men jag orkar inte fixa bilder till dom, Här är dom iaf:

www.jonasbrothersfans.blogg.se
www.linsae.blogg.se
www.linsara.blogg.se
www.challissiunderlandet.blogg.se
www.alejandraluis.blogg.se
www.ilovejustinbieber.blogg.se
--------------------------------------------------------------------

Så om du vill ha en design eller något annat på din blogg så skicka ett mejl till [email protected] och i mejlet så får du berätta vad du vill ha (allting som du vill att jag ska fixa) om du vill ha en header så kanske du vill ha bilder i den och då måste du skicka bilderna via mejl till mig också. Sedan måste du förklara vilken/ vilka färger du vill ha på din blogg, Vilket Typsnitt, Vilka " grejer" du vill ha t.ex som klocka, Musik, Kontaktknapp, Inforuta osv. Förklara så noga som möjligt och kom ihåg att jag kanske inte kan göra vadsomhelst åt dig utan du måste fråga osv. och mina Designer / Headers som jag gör är gratis så ni kan beställa när som helst!. Om ni har frågor ang. mina designer eller något annat så mejla mig då också. Jag gör gärna designer åt er så det är bara att ni frågar :) 
Trackback