Lång dag

     Skrivet: 2010-05-04 / 20:15:14 Kategori: Dagboken
Hej!

Har inte uppdaterat alls idag och det är jag mkt ledsen för. Men tiden har försvunnit nån annan stans och jag vet inte riktigt vart den tog vägen. Iallafall så har jag spelat fotboll i ca 2 tim till 18, det var kul men tillslut så tröttnade jag. Idag har det även varit en lång dag i skolan också. Vi hade gympa sista lektionen och jag gillar friidrott lite men det som var tråkigt var att jag gjorde illa mig på mitt finger :(. Efter gympan duschade jag och sedan gick jag hem. Väl hemma fikade jag lite och sedan gick jag iväg för att hämta Gabriella(Min syster). När vi kom hem frågade några kompisar om jag ville komma ut så då gjorde jag det och då gick vi upp till Fotbollsplanen för att spela fotboll och där var vi då i 2 timmar. Sedan gick jag hem, Tog en dusch, Åt middag och nu sitter jag här och har massor av saker att göra så jag bloggar mer senare tror jag:).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback