Summering av Helgen

     Skrivet: 2010-05-10 / 21:19:25 Kategori: Dagboken
Hej!
Tänkte nu (innan jag går och lägger mig) att berätta om helgen som varit ;).

LÖRDAG:

Mitt lag spelar 3 matcher och vi vinner lyckligt vis nog alla 3 matcherna men det var ganska lätt motstånd i mitt lags grupp :). Jag åker nöjd och trött hem efter en dag med bra spel. Somnar sedan ganska sent men får ändå en god nattsömn :D.

SÖNDAG!(Finalspelen börjar!):

Jag åker till hallen, Kommunalt vid ca. 9.30/10.00. I första matchen möter vi Gustavsberg. Det är en ganska så jämn match i början men i andra halvlek drar "Gurra" i från och vinner tråkigt nog med 13-6 :(. Tråkigt för mitt lag som då åkte ut ur turneringen. Efter matchen mot "Gurra" så undrar SHKs tränare för 97.orna om Jag inkl. 3 st till i mitt lag vill spela B-Slutspel med dom, Vi vill jättegärna det så så fick det bli. I första matchen med 97.orna mötte vi Sollentuna och dem vann vi ganska enkelt mot(det var B-Semifinal). Efter matchen fick vi 98.or som spelade med 97 laget veta att det var B-Final vid !16.20!, Snacka om sent -.-. Nåja vi ville iaf spelade den så det skulle ju bli roligt ;). Där borta mellan matcherna så köpte jag en hamburgare till lunch som grillades där, Det var gott ;). 14.20 spelade våra kompisar, eller det andra 98- laget A-Final i Västerortscupen som cupen då hette, Det var mkt jämt i början men i slutet av första halvlek så började Skogås att dra i från vilket dom också gjorde i andra och vann, Tog revansch mot Gustavsberg som hade vunnit över oss 3 gånger i rad men det är väl som man säger, 4.de gången gilt eller?:o. Det var iaf skönt att Skogås vann och 16.20 väntade ju B-Final för 97.or. Och den vann Skogås lyckligtvis nog. Dagen var helt perfekt men när det var prisutdelning så fick vi veta att dem bara delade ut priser till A-Finalister och det tyckte vi var väldigt snålt :(. Sedan åkte en trött Ann-So hem till Skogås igen och det var verkligen skönt att komma hem efter en låg dag i Bromma :).

Update: Ska gå och lägga mig nu, mer update imorron :D
Kommentarer
  Charlotte

Det var tråkigt att ni åkte ut :(

och WOW snacka om lång!!

  Datum: 2010-05-11 Tid: 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback