Tisdag!

     Skrivet: 2010-05-11 / 21:01:35 Kategori: Dagboken
Hej!,Ledsen för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp idag :(. Efter gympan i skolan så hållde jag på med min "Well Know Person"(I ca 2 o en halv timme! :S. Jag gick hem vid fem från skolan :O. Hehe men jag ville bli klar med den så det var därför jag stannade kvar, Linnea skulle också göra klart sin så vi hjälptes åt lite. När vi var klara var klockan 17 och då gick vi hem. På vägen mötte vi Matte & Fia. Dom hade varit i Centrum och Fia berättade något om en gubbe eller vad det nu var :S..... Fast det braiga var att hon fick pengar av honom, Ok inte bra för mig men ........ hehe......... Sen stack jag hem, Åt lite, Kolla på tv och sedan stack jag i väg till Skolan igen med Linnea för vi hade Öppet Hus :D. Det var ganska kul, Vi gick Tipspromenad, Säljde lotter osv. Vid 20:00 stack jag hem och nu sitter jag här och bloggar lite och chattar :D. Ska gå och lägga mig snart så mer bloggning sker i morgon =).
G o d n a t t !<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback