101109

     Skrivet: 2010-11-10 / 15:32:18 Kategori: Dagboken
Hej!
Slutade skolan vid 13.35, Skönt att första dagen i skolan efter lovet var kort=).
Har verkligen saknat alla mina vänner i skolan=). Även fast jag längtar tillbaka till
30 gradiga värmen så är det ändå skönt att vara hemma.Tänkte ta det ganska lungt
idag så jag vet inte om det blir så mycket bloggning, Lovar att jag berättar om resan
och lägger ut bilder på Fredag, Ska bara mysa nu och kolla på avsnittet av Vampire Diaries
som jag missade, Hörs sen=).
Glömde att säga det men jag har haft 98 besökare här en dag när jag var borta i Egypten =)!.
Kommentarer
  ROBINA :D

kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren drar jag ikväll, so keep in touch :D

  Datum: 2010-11-10 Tid: 19:03:01
  Hemsida: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback