Breaking Dawn

     Skrivet: 2010-11-10 / 19:55:47 Kategori: Dagboken
Hej!
Sitter och läser Så länge vi båda andas ( Breaking Dawn ).
Det är verkligen sjukt bra, Har läst dom tre andra bökerna och jag har bara 5
kapitel kvar att läsa i Breaking Dawn. Tråkigt men jag ska nog läsa om alla 4 sen igen ;).
Ska kolla på tv snart och försöka att städa i mitt rum (Jag är jättestökig)
Det är därför det blir så smutsigt i mitt rum så fort, Jag kan helt enkelt inte
hålla ordning någon längre tid. Måste även hinna läsa igenom det som jag kommer
att ha på engelskaprovet, Åh tror nog att jag hade Bildprov imorgon också D-:
Hoppas att det går bra. Måste bara hämta nånting att dricka först innan jag städar
Hörs senare=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback