101030

     Skrivet: 2010-10-30 / 11:31:56 Kategori: Dagboken
Hej!
Idag är det Lördag & Bara tre dagar kvar =)....
Längtar verkligen efter att få träffa alla mina kusiner och min farmor (Dom ska också med =).
Det ska även bli jätteroligt att åka utomlands nu på hösten/vintern eftersom att det är så kallt här men också för att jag aldrig har varit utomlands på hösten/vintern (I ett varmare land). Det enda jobbiga med resan är att jag måste stiga upp 01.30 om jag ska sova. Fast jag kommer nog att hålla mig vaken hela natten =P. Planet går 07.00 så vi måste åka härifrån 03.30/04.00. Vilket är väldigt tidigt för min del =|. Det ska iallafall bli jättekul=).
Idag kommer jag nog inte att göra något spec. så det blir nog ganska mycket bloggning. Vi får ju alltid hoppas=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback