Tips & Trick

     Skrivet: 2010-10-30 / 18:38:11 Kategori: Tips & Tricks
caiza om Nydesignat:
hur fick du så det ser ut såhär?

Kategori: Jag designar Kommentarer(1)
Datum: 2010-10-30 Tid: 13:40:55

så att själva kategorin och kommentarerna kommer över datumet och tiden? :))
----------------------------------------------------------------------------------------
Svar till caiza:

Hej caiza!.
Det är faktiskt inte så jättesvårt att fixa....
1. Du börjar med att gå in på din kodmall
2. Sedan letar du upp detta styckte:
3. Som ni kanske ser så har jag lagt till en radbrytning (<br />) efter kodraden <a href="${EntryPermaLink}#comment">Kommentarer(${EntryCommentCount})</a>.
Så sätt en radbrytning, (<br />) efter raden ovan så kommer det att se ut såhär:
Kategori: Jag designar Kommentarer(1)
Datum: 2010-10-30 Tid: 13:40:55

4. Om du vill att det ska stå Kategori: och Datum också så skriv Kategori: före kodraden ${EntryCategoryName} </a> och Datum: före kodraden  ${EntryDate} Tid: ${EntryTime}.

5. Om du/ni fortfarande inte förstår hur man gör så säg till mig så ska jag försöka att hjälpa er=].
Jag försöker att svara på alla era frågor så gott jag kan.
Hoppas att du fick svar på din fråga =).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback