Underbara Läsare

     Skrivet: 2010-10-10 / 18:08:39 Kategori: Dagboken
Hej!
Kom hem från träningen för ca en och en halvtimme sedan. Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag=).
Idag har jag först spelat match i Nacka Bollhall och sedan i Skärholmshallen. Vi vann båda matcherna=). Efter det så gick vi in i centrumet och köpte Mcdonalds som vi åt på hemvägen. Sedan när jag kom hem så packade jag träningsväskan snabbt och sedan cyklade jag iväg till träningen med Linnea. När jag hade duschat på Östra så cyklade jag hem med Linnea och nu sitter jag vid datorn.
Ganska kortfattad dag men orkar inte skriva lika mycket som jag skrev igår. Det blir nog något eller några inlägg till ikväll, Ska försöka att ladda upp bilder på bloggen med det funkar inte tror jag ._.
Hörs!

PS. Tack för alla kommentarer, Det är ni som gör att jag fortsätter att blogga!.
TACK OCH VÄLKOMNA ALLA NYA 67 LÄSARE =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback