Läxor....

     Skrivet: 2010-09-23 / 21:18:37 Kategori: Dagboken

Hallo!

Lite enkel tyska:

Hallo!
Ich eiBe Ann-Sofie, Und wie hieBt du ?.
Hej!
Jag heter Ann-Sofie, Vad heter du?
-------------------------------------------
Woher kommst du?
Ich komme aus Stockholm
Varifrån kommer du?
Jag kommer från Stockholm
------------------------------------------
Wo liegt das?                                                                                      
In Schweden
Var ligger det?
I Sverige
------------------------------------------
Tysklands flagga

Har även haft en matteläxa som jag gjort klar nu. Ska gå och lägga mig och ca tio min så vi hörs imorgon igen. Lovar att det ska bli bättre uppdatering då!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback