Tuff helg!

     Skrivet: 2010-09-12 / 22:03:05 Kategori: Dagboken

Hejsan!
Ojojojo, Jag vet inte var jag ska börja heh^^. Men vi tar väl första matchen idag då ;):

I första matchen mötte vi Spårvägens 98:or ( I 97-slutspelet). Vi inledde matchen bra och ledde med 2 eller 3 bollar. Det gick i stor sätt bra hela matchen och Skogås vann!.
Andra matchen var mot Lugi som inte var ett av dem bästa lagen vi hade mött men dom var bra. Fast vi vann mot dom också yey :). I Finalen väntade Haninge som vi hade förlorat mot några gånger tidigare. Vi inledde matchen bra, Dom var nära att komma i kapp några gånger men vi lyckades hålla modet uppe och vann tillslut med 12-10 över Haninges 97:or. Tjoho, Skogås ä bäst ;)!!.

Spelade även Semi och A-final med 98-laget och vi torskade tyvärr mot Skuru men jag tycker ändå att den här helgen har varit jättebra och att vi har varit jätteduktiga, Är supernöjd=).

SKOGÅS HK F98 VANN STOCKHOLM HANDBOLL CUP F97 2010! 

Kommentarer
  isabelle

Hej Ann-so. skulle du kunna göra min och wilmas blogg ljus blå men som den e fast bara ljus blå bakrund? kram Isabelle

  Datum: 2010-09-14 Tid: 17:04:08
  Hemsida: http://ilovejustinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback