Ann-Sofie Eriksson

     Skrivet: 2011-04-16 / 22:07:19 Kategori: Ann-Sofie Eriksson
Personlig info:

Mitt namn är Ann-Sofie Margareta Eriksson men jag kallas "Ann-So". Jag är en tjej, Som är född 1998 och uppvuxen i Sverige. Mina föräldrar kommer från Finland & Åland så Jag kan tala ganska bra Finlandssvenska, även lite finska & Såklart Svenska. Jag bor & har alltid bott i Sveriges fina huvudstad, Stockholm. Jag är helt enkelt bara en vanlig tjej som lever ett bra liv här i Sverige.
Intressen:

På fritiden så gillar jag att teckna, Spela Handboll, Vara med vännerna & Fota. Fotografering har alltid varit ett av mina intressen men det har utvecklats under senare tid och nu är det verkligen det jag vill hålla på med och brinner för eftersom att det är riktigt kul. Jag är även stolt ägare till en Canon EOS 550D, Mer fakta om kameran hittar du i menyn.
Drömyrke:
Jag har faktiskt ganska många drömyrken men de två största är nog att en dag bli Proffsfotograf eller Webdesigner.Om inte det skulle gå så kan jag tänka mig att jobba på ett bibliotek eller så :].
Undrar du något mer om mig så ställ frågan via Bloggsvar eller i kommentarsrutan! C:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentarer
  Anonym

vad gillar du för färg? :)

  Datum: 2011-04-17 Tid: 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback