P Å S K L O V

     Skrivet: 2011-04-15 / 19:31:04 Kategori: Dagboken

Hej!
Äntligen är det Påsklov, Som jag har längtat.
Inga läxor, Ingen skola, Bara härliga sovmorgnar och roliga dagar :].
Skoldagen gick bra, Hade prov i matte men det var ganska lätt,
Tyskalektionen var bara tio minuter lång, Vi hade bara glosförhör och sedan slutade vi, Yey^^.
Påsklovets början firades med en mjukglass från centrum, tillsammans med Sara,Linnea, Matilda & Philippa.
Härlig början och "fint väder!" som Philippa brukar säga C:
Påsklovets tid kommer nästan bara att tillbringas på Åland & det kommer att bli jättekul :].
Nu ska jag cykla till centrum och köpa Neverstop till min pappa som är sur för att jag åt lite av hans godis höhö :|.
Hörs senare med många bilder :].
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback