Back on track

     Skrivet: 2011-12-22 / 08:30:00 Kategori: Dagboken
Hej!

Det var ett bra tag sedan...
Jag vet att detta kanske kom lite plötsligt för vissa men under November månad så mådde jag inte särskilt bra, psykiskt, mitt självförtroende låg nere på 0 & tja, jag kände mig nere hela tiden. Därför valde jag att ta en lång paus från bloggen & allt designande. Jag försökte att koncentrera mig på skolan & mitt liv istället. I början var det tufft. Grät i stort sett varje kväll & jag hade väldigt svårt att somna på nätterna. Efter ca. en vecka så hade jag kommit över det mesta & valde att gå ut med lite info om när jag kommer att vara tillbaka. Det blev 22 december eftersom att Jullovet började igår & eftersom att jag inte har några läxor osv. nu. Jag har tid för roliga saker, såsom att blogga, vara med kompisar, slappa, spela handboll & bara njuta av livet... Det ska bli så skönt att ha jullov!. Från och med nu så ska jag försöka att skriva minst två inlägg per dag, men under jullovet så blir det säker fler ;)
Det är iallafall kul att vara tillbaka igen efter ett så långt uppehåll!, berättar mer om allt som har hänt under tiden jag har varit borta, senare c:
Kommentarer
  johanna

Vad tycker du om uppmärksamhet? Är det irriterande, dåligt, bra? Har du ändrat uppfattning efter när du läst mitt inlägg? (se blogg)

  Datum: 2011-12-22 Tid: 13:31:01
  Hemsida: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback