Lördag

     Skrivet: 2011-02-26 / 19:11:29 Kategori: Dagboken
Hej!
Har gjort ganska mycket idag faktiskt. Blev klar med den nya designen igår så den kommer upp på bloggen väldigt snart. Kanske ikväll t.o.m. Idag så har jag varit med Papi & min syrra till en bilverkstad för det var en sak som behövde fixas på min mammas bil. Sedan så åt vi lunch på Mcdonalds. Efter det handlade vi mat och godis och sedan åkte vi till Stortorpshallen för att kolla på när min syrra hade Konståkningsträning. Sedan åkte vi hem och fikade och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, Diskade lite innan jag gick upp. I dag så har jag även haft den här dagen då man ska ta en bild i timmen från och med att man vaknar tills man går och lägger sig. Så ni får se resultatet imorgon, en så länge går det bra :D. Ne, nu ska jag nog lägga in designen.
Hörs senare :D.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback