Prov

     Skrivet: 2011-02-20 / 16:55:44 Kategori: Dagboken
Hej!
Sov ju över hos Linnea igår till idag. Vi vaknade vid 09.30 tror jag. Sedan gosade vi lite med hennes hund Alice och sedan åt vi frukost. Vid 10.45 så ringde Kerstin, En tränare i F/97 och frågade om jag ville spela m. dem. Det ville jag så jag gick hem. Pratade med mina ledare och mina föräldrar och det var okej att jag missade träningen för att spela match med dem i Tumba. Det var ok så jag åkte med Julia till Tumba. Vi spelade match 13.10. Jag gjorde två mål och vi vann matchen med 20-10 så det var kul :D. Sedan åkte jag hem med Peter & Carolina. När jag kom hem så fikade jag och badade bastu ett långt tag. Det var jätteskönt. Nu sitter jag här ren och fin. Måste plugga till NOProvet så vi hörs ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback