Äntligen tillbaka!

     Skrivet: 2011-01-06 / 21:09:50 Kategori: Dagboken
Hej!
Det var snart ca. 2 veckor sedan jag skrev ett inlägg från datorn på den här bloggen, 2 veckor, Wow!.
Men nu lovar jag att det ska bli så bra uppdatering som det går, Tänkte berätta lite om vad som har hänt i Lund då jag var därnere på cup, Den mysiga staden, Lund :).
Tåget som vi skulle ta ner till Lund var försenat men inte särskilt mycket och det var skönt.
Resan ner mot Lund gick på ca. 4 timmar så den gick väldigt fort men vi åkte med ett X2000-tåg.
När vi var framme i Lund C så tog vi en buss därifrån som gick till en Arena, Färs & Frosta Sparbank Arena (WTF?).
Iallafall så stannade vi där en stund och sedan gick vi vidare till våran skola som hette Klostergårdsskolan.
När vi hade kommit in i vårat klassrum som vi skulle sova i så flyttade vi undan lite bord, Började att packa upp lite och sedan gick vi för iväg för att äta middag och det var ingen kort väg kan jag lova!. Maten var iallafall god och sedan gick vi tillbaka till skolan för att packa upp det sista osv. och gå och lägga oss.
Orkar inte berätta så mycket mer än att vi tyvärr åkte ut i A-Kvart men vi kämpade än väl! :).

Kommentarer
  Linnea

Den var ju försenad med 40 min, det var vell länge?

  Datum: 2011-01-07 Tid: 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback