Rainy Monday

     Skrivet: 2011-07-18 / 20:37:35 Kategori: Dagboken
Hej!
Känner att jag fortfarande inte har någon blogglust men den kommer nog tillbaka snart ;]
Vaknade vid 10.45 idag. Käkade frukost, löste lite korsord osv. Köpte en ny korsordtidning nu i Lördags :).
Vid tre så sprang vi ner till Badudden & badade, hade väldigt ont i knäet men jag behövde verkligen röra på mig så jag körde viljan istället ;). När vi kom ner dit så började det såklart att regna men det gjorde ingenting, vi fick hela stranden för oss själva och det var supervarmt i vattnet. Sedan sprang vi hem, duschade och åt middag. Sitter och klurar på en överraskning som kommer upp om någon vecka eller så.
Uppdatering:
Nu, Fikapaus
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback