Söndag

     Skrivet: 2011-07-10 / 10:18:59 Kategori: Dagboken
Hej!
Gud vad skönt att äntligen vara hemma, sova i sin egen säng osv. Vi förlorade tyvärr i A-kvartsfinalen mot ett lag från Danmark vid namn Tisted, Fick veta efteråt att de hade vunnit de Danska Mästerskapen nere i Danmark, Och vi förlorade bara med 5 bollar mot dem så jag är faktiskt riktigt nöjd med årets insats i Partille Cup. Har haft en jätterolig vecka nere i Göteborg, tror dock att jag aldrig har gått & sprungit så mycket på en vecka i hela mitt liv!. Vi har även haft många roliga stunder därnere på Liseberg, på rummet, innan matcherna, i matsalen. Liseberg var verkligen en av höjdpunkterna denna vecka, har haft så roligt där och nu förstår varför alla tycker att Liseberg är bra mycket bättre än Grönan!. Och tro det eller ej men jag åkte Atmosfear, gud vad läskigt det var att åka upp. Man såg allting där nere, vid ett tillfälle trodde jag seriöst att jag skulle ramla ner :S När man väl åkte ner så kändes det inte så mycket i magen som jag hade hoppats på men den var helt klart värd att åka. Åkte Kållerado 6 gånger och jag blev helt blöt hehe^^. Åkte även massor med andra grejer, Liseberg äger helt klart =).

Inatt bär det av till Danmark. Vi kommer att bila ner och det tar nog ungefär 8 timmar. Sticker vid kl 00 eller 01 inatt men jag uppdaterar er via mobila inlägg. Ska åka till Rødby & tillbringa 3 dagar på Lalandia, ett jättestort badland!. Sedan åker vi vidare till Tyskland och sedan tillbaka så det ska bli jättekul!.

Nu: Frukost!
Kommentarer
  Frida

Sv: svarar på kommentarer :)

Vad ska du göra idag då? :)



Kram!

  Datum: 2011-07-10 Tid: 10:32:21
  Hemsida: http://fridaannas.blogg.se/
  E M M E L L Y

sv: :)

  Datum: 2011-07-10 Tid: 11:43:13
  Hemsida: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback