Söndag

     Skrivet: 2011-07-03 / 14:35:27 Kategori: Dagboken
Hej!
Idag är det Söndag, Har nyss duschat och nu sitter jag och svarar på kommentarer. Måste göra klart min packlista till Partille och börja packat. Sticker imorgon, mitt på dagen med tåget. Kommer hålla er uppdaterade under cupveckan eftersom att mobilen följer med. Cupen börjar på Tisdag & Avslutas på Lördag, Vi ska möta två lag från Danmark, två från Sverige, ett från Island & Ett från Norge. Nu måste packlistan bli klar, Hörs när jag har packat klart :].
Kommentarer
  Johanna

Sv: Hej! Allt är bara bra lite halvt sliten efter fyra dagar på festival men super bra annars. Hur är det själv?

  Datum: 2011-07-03 Tid: 14:46:12
  Hemsida: http://johannasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback