Åskans muller

     Skrivet: 2011-06-21 / 17:36:26 Kategori: Dagboken
Hej!
Satt ute till kl 17 och läste, Hur fint och härligt som helst! :).
Gick in sen och gjorde kokosbollar. Precis när jag var färdig och hade ställt in dem i kylen så såg jag ett vitt sken, det kom förstås från en blixt och några sekunder efter ett mullrande som gjorde att glasrutorna skakade. Usch, hatar åska och nu spöregnar det så mycket att jag måste gå ut på balkongen och tömma markisen var femte minut. Vilken tur att jag inte åkte till Grönan idag, Skulle ändå inte ha fått det eftersom att jag måste vara hemma med syrran men ändå. Tänkte sitta ute på balkongen och äta några kokosbollar som jag gjorde och njuta av det fina vädret men det var som att allting svängde på två minuter och sen så började det spöregna. Kul >.>
Vad ska man hitta på nu då? ._.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback