A Happy moment

     Skrivet: 2011-03-19 / 17:13:02 Kategori: Dagboken
Den här dagen kan verkligen inte bli bättre. Canon EOS 550 D är äntligen min... ♥


Hej!

Konståkningsträningen var inställt eftersom att det spelades matcher i hallen så jag behövde inte sitta där i en timme med papi och dö av att inte ha nånting att göra. Istället så åkte vi till Haninge och kollade på papis drömbil, En Volkswagen Amarok. Pappa tänkte köpa den men ångrade sig eftersom att den bara hade manuell växellåda. När vi hade tillbringat en halvtimme där borta och provsuttit den så åkte vi och hämtade upp mami och sedan hem. När jag kom hem så laddade jag batteriet till nya kameran, Satte in minneskortet & försökte lära mig hur man satte på och tog av objektivet. Snart kommer lite bilder på kameran och dess tillbehör.
Hörs.. :}
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback