Flottsbro - 4 Mars 2011

     Skrivet: 2011-03-04 / 22:39:56 Kategori: Dagboken
Hej!
Har inte bloggat på hela dagen men jag har varit borta vid Flottsbro i Huddinge och åkt skidor hela dagen. Det var jättekul men jag ramlade hela tiden vilket var väldigt irriterande. Jag åkte t.o.m i Tävlingsbacken och det var första gången jag åkte skidor!. Jag ramlade väldigt mycket men till slut kom jag ner och det var härligt :D. Träffade även Sofia, Hennes mamma, Maija & Rebecca. Sofia och Hennes mamma lärde mig, Mamma & min Syster att åka skidor, De var jätteduktiga på att förklara och om de inte hade varit där och hjälpt oss så tror jag aldrig att jag hade lärt mig åka skidor, Nu är jag redo inför på Fredag när jag ska åka skidor med skolan, Det ska faktiskt bli jättekul :]. Ett stort tack till Sofia & Hennes mamma som lärde oss att åka skidor. Tack, Tack, Tack :D.
Nu ska jag kolla klar på Big Brother. Här kommer lite bilder från idag:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback