Fredag!

     Skrivet: 2011-03-18 / 19:44:27 Kategori: Dagboken

Hej!

Idag så har det varit en ganska lugn dag i skolan. Dagen började med att jag lämnade tillbaka boken "Fallen Ängel" som jag starkt kan rekommendera till alla bokslukare där ute!. Sedan gick jag iväg till första lektionen, SO. Vi jobbade med en text & frågor om historia. När lektionen var slut så gick jag iväg till Idrotten med Dimitra & Wilma. På idrotten hade vi en basketlektion med en jättelång basketkille som är proffs [Tror jag], Det var rätt så kul. Sedan duschade jag, bytte om och gick mot skolan igen. Vi hade svenska & sedan matte. På matten satt Matilda, Sofia, Sara, Amanda, Linnea & Jag i det ena grupprummet och skrattade hela tiden hehe^^, Vi hann långt men vi hade ändå tid att skratta och sedan så kallar alla oss för läsnördar och så så dom kom in hela tiden och kollade om vi läsa istället för att jobba haha :3.  Efter matten så var det lunch, Lasangetter och de smakade verkligen ...., så jag åt några köttfyrkanter eller vad det nu var och makaroner, de var lite godare. Sedan väntade jag i en evighet på att tyskan skulle börja och när den väl började så hade vi ett enkelt glosprov, en liten tävling och sedan gick jag till biblioteket där jag mötte Amanda, Sofia & Matilda. Hittade en bok som heter "Dyk i" av Kate Cann, Lånade den och stack hem. När jag kom hem så gjorde jag varm choklad m. vispgrädde och läste i den nylånade boken. Har bara läst två kapitel men den verkar bra!. Nu sitter jag och väntar på att Let's Dance ska börja, ska nog läsa ett till kapitel och juste, min farmor är här och hälsar på fast hon sticker till mina kusiner i Göteborg imorgon och dessutom så är jag shoppingsugen, läsberoende och inte kallad till någon match imorgon vilket betyder sovmorgon!.

HÖRS SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback