Godnatt!

     Skrivet: 2011-03-19 / 23:08:19 Kategori: Dagboken
Hej!
Var ute och fotade lite för några timmar sedan. Den är verkligen jättebra på att fota i mörker :].
Fick plötsligt lite dåligt samvete, inte bara för kameran utan också för andra saker, På sista tiden så har jag börjat prata en del med dem i klassen som jag kanske inte pratar så mycket med annars och ibland sagt för mycket, då menar jag inte hemligheter eller så utan andra saker, Nu behöver vi inte gå in på detaljer men ibland får jag otroligt dåligt samvete för det. Och när vi äter middag eller köper nånting så brukar jag tänka på barnen i Afrika osv. De får aldrig nånting som t.ex en ny dator eller så och ibland så skulle jag bara vilja skicka ner mat eller nåt i ett kuvert och skicka dit [Är medveten om att den kommer att bli äcklig och gammal men ändå... ] Eller någon fin tröja eller något smycke. Jag är ju såklart glad över allt som jag har fått av mina föräldrar och jag har faktiskt lovat att hjälpa till mer i huset med att laga mat och hushållssysslor mm. Detta kanske inte är något som direkt behöver publiceras på bloggen men jag känner bara att jag vill få ut mina tankar & känslor och jag är medveten om att vissa kanske tycker att jag är bortskämd men jag vill verkligen inte att det ska vara så. Idag har en av mina drömmar blivit sann och jag är glad att jag får chansen att uppfylla den :].
Godnatt på er och sov gott, Jag ska försöka...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback