Löpning

     Skrivet: 2011-03-23 / 21:16:33 Kategori: Dagboken
Hej!
Nu sitter jag äntligen framför datorn haha^^.
Vernissagen gick bra, Fick lite chips, ostbollar & päroncider (alkoholfri), Medans jag & mami gick runt och kollade på alla tavlor och texter. Haha min vart jätteful ._. När vi kom hem så bytte vi om och gick ut och joggade/sprang till Sätterbacken och sedan tillbaka. Sedan åt jag middag, Lasange. Nu är jag nyduschad och tänkte välja lite kläder tills imorgon, Borsta tänderna och lära mig hur man fotar bra närbilder (Har min användarhandbok som hjälp haha^^).
Hörs senare.
Kommentarer
  SAGA HAGELIN

snygg blogg!

  Datum: 2011-03-24 Tid: 19:39:30
  Hemsida: http://sagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback