In second place

     Skrivet: 2011-05-04 / 14:02:44 Kategori: Dagboken
Hej!
Kom nyss hem från skolan.
Sista lektionen hade vi lektion i aulan. Priserna till vinnarna i novelltävlingen, ettan, tvåan & treorna skulle delas ut.
Innerst inne hoppades jag att jag inte skulle komma 1, 2 eller 3 eftersom att jag själv inte tyckte att min novell var särskilt bra men när kuvertet till andrapristagaren sprättades upp och mitt namn lästes upp var det enda som kom ut ur min mun "HERREGUD!" & "VA?". Och när min novell lästes upp så var det som att jag inte kunde sluta le och jag kunde inte fatta att jag hade kommit tvåa!. När novellen var slut så fick jag komma upp på scenen och ta emot mitt pris, En svart stiftpenna, En sidenklädd anteckningsbok i guldtyg och ett diplom med mitt namn. Känslan som kom efter det var underbar och jag ska verkligen fortsätta att skriva noveller eftersom att det var otroligt kul att göra detta. På första plats kom Sara & hennes novell var verkligen jättebra, Hon förtjänade att vinna! C:.
Detta har varit en riktigt rolig dag och detta kanske inte verkar vara så stort men ärligt talat så trodde jag inte en sekund på att jag skulle bli 2:a av alla 6:or på Skogåsskolan. Fantastiskt ^^.
[Bättre bild senare]
Kommentarer
  Wilma

Hej Ann-so! Ehh, min design är lite konstig, skulle du kunna bara ändra så mankan ändra bild? Du kan väl kolla hur det ser ut iaf..

  Datum: 2011-05-04 Tid: 15:45:40
  Hemsida: http://wilmajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback