S O V M O R G O N eller inte?

     Skrivet: 2011-05-03 / 08:40:18 Kategori: Dagboken
Hej!
Gick upp imorse vid 06.15. Åt frukost, Fixade håret och satte på mig kläderna osv.
När jag precis skulle gå ner och sätta på mig ytterkläderna så kollade jag på klockan och den var 07.40, Skit också, Jag hade glömt att jag har sovmorgon:|. Det gjorde ändå inte så mycket eftersom att det bara är en timme. Hellre för tidig än försen ^^. Måste sticka nu, Ska möta upp Linnea om mindre än 3 min.
Hörs i eftermiddag.
Kommentarer
  Sara

Hoppas att ni har det kul i skolan medans jag är hemma och slappar ;)

Älskar din blogg! :) <3

  Datum: 2011-05-03 Tid: 14:32:12
  Hemsida: http://sara98.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback