Wednesday

     Skrivet: 2011-05-25 / 16:47:09 Kategori: Dagboken
Hej!
Snart är skolveckan slut för min del, Bara en lång dag kvar (imorgon). Har inte behövt gå till skolan denna vecka eftersom att min bästa vän har ont i foten så vi ( jag och Sara) får åka bil med henne & hennes pappa till & från skolan varje dag just den här veckan, Jätteskönt :D. Slutade 13.35 idag, skönt.
Snart ska jag iväg till löpning på Ågesta, Är inte jättetaggad eftersom att jag har ont i knäna....
Ska försöka att göra mitt bästa men något rekord tror jag inte att jag slår.
Pappa skjutsar mig vid 17, Träningen börjar 17.30 och håller på till 18.30.
Liveuppdatering sker när jag är hemma igen men det blir lite tidsinställda vid 17, 17.30 osv.
Hörs sen :D.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback