Still sick

     Skrivet: 2011-10-17 / 11:00:38 Kategori: Ann-Sofie Eriksson
Hej!
Det är Måndag morgon, de flesta sitter väl på jobbet eller på någon lektion någonstans i Sverige men gissa vad jag gör?, jag är sjuk... Har fortfarande inte lyckats bli av med min hosta som skulle kunna starta en jordbävning eller febern som kommer och går lite när den vill, den har ett eget liv 'w' Trots alla mammas tappra försök med att bomba i mig Ipren, Hostmedicin och massor av febernedsättande mediciner så blir det inte så mycket bättre. Måste nog snart gå till doktorn </3. Det känns ändå lite skönt att vara hemma eftersom att jag inte har varit sjuk sedan terminen började *stolt* eheheh, nej men... ska ta något att äta nu även fast min hungernivå ligger nere på 0%
Hörs sen x]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback