I'm back!

     Skrivet: 2011-09-04 / 22:15:55 Kategori: Dagboken
Heeeej!

Är äntligen tillbaka efter en tid på myshowroom.se, gillar även deras plattform wordpress men blogg.se är mitt "hem" och här kommer jag att stanna så länge jag orkar :D.

Kom hem från Åland idag efter att ha varit på träningsläger på Åland i Käringsund med hela Skogås Handbollsförening :]. Jätteroligt har vi haft det, har tagit typ hundra bilder som såsmåningom kommer att komma upp på facebook & på bloggen. Har skrattat så himla mycket och ätit massor av GOOOFIIKA haha^^. Helt klar en av de bästa handbollshelgerna i mitt liv :].

UPDATE:

Nu måste jag plugga lite på engelska och tyska glosor och sedan sova. Slutar 16.30 imorgon :<
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback