Christmas Day

     Skrivet: 2012-12-25 / 14:42:00 Kategori: Dagboken
Vaknade upp vid 11 idag. Skönt med sovmorgon efter vad som skulle ha kunnat vara den bästa julafton jag någonsin upplevt. Det var en helt underbar dag igår, trots att jag fortfarande var och är sjuk. Vi bröt traditionen där det alltid blir middag vid åtta och paketöppning vid nio. Igår var vi väl förberedda. Allt gjordes i ordning och vi åt vid sex istället. Sedan följde paket öppning vid sju och jag delade ut klapparna. Att få oväntade saker i present/julklapp är något av det bästa jag vet. Jag blir så glad av dem ^^. I år var julklapparna de bästa jag fått, ärligt talat. Det märktes att alla hade ansträngt sig för att ge varandra något fint ♥
Nu följer bilder på mina julklappar och vår julgran...
Hoppas att ni haft en bra jul c:
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback