Norden Cup

     Skrivet: 2012-12-27 / 12:58:57 Kategori: Dagboken
Började packa igår, det kändes som att jag vara redo och frisk nog att kunna åka ner till Göteborg och spela cup   i fyra dagar. Fel. Och det var tur att mina föräldrar övertygade mig om att jag skulle stanna hemma. Först ville jag bara springa iväg och gråta men sedan insåg jag att jag faktiskt inte är frisk...
på bättringsvägen, ja. Men inte frisk. Det är klart det är roligt att spela cup och åka ner till Göteborg med underbaraste laget. Men jag är nog inte riktigt redo för det. Har inte tränat sen i fredags eftersom att jag blev sjuk på Lördagen. Har varit sjuk i nästan en hel vecka, haft feber, ont i halsen, frossa, svettats, ont i huvudet och hostat som en galning.   
Har även lyckats smitta ner hela familjen med detta så de lär väl bli lika sjuka som jag varit...
Så på den vägen är det... Nu vill jag bara bli frisk så att jag kan fara ut och springa c:
 
Jag önskar mitt lag ett stort lycka till och hoppas att det går bra nere i Göteborg. Kör hårt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback