Fullt ös, medvetslös

     Skrivet: 2012-11-19 / 14:51:58 Kategori: Dagboken
Det var ett bra tag sedan, ville bara passa på och slänga in ett hej.
 
Skolan öser på med läxor som vanligt. Veckorna går. Spelar handboll 4-5 gånger per vecka. Vilar och försöker orka med pressen. Idag känns det bara för mycket. Vill skita i allt. Bara gå och lägga mig och dö. Fick C på senaste provet. Ett C (!!). Känns som att jag svikit mig själv. Allt slit var förgäves. Blir så himla arg. Orkar inte. Skolan tar kål på mig. Är helt slut när jag kommer hem på dagarna. Måste sitta och plugga minst 5 timmar i veckan. En dag satt jag från tolv på dagen till tolv på natten och skrev klart en souppsats. Detta är bara 8:an. Tänk sen hur det blir i gymnasiet. Jag kommer dö. Nåt socialt liv finns inte. Läxorna tar över mitt liv.
 
Annars ville jag bara att ni ska veta att jag fortfarande lever. Jag hinner inte med bloggen. Jag bara hinner inte. Det är mycket annat jag måste göra innan jag ens kan sätta mig ner. Designen dröjer fortfarande. Fick idetorka och det körde ihop sig när allt kom omkring. Förhoppningsvis hinner jag sätta mig ner och få den färdig på jullovet.
Åh. Gud vad jag längtar dit. Till en mysig jul med mycket snö och lite ljus. Det och en ny mobil skulle vara de perfekta julklapparna. Tänkte faktiskt att jag skulle hinna med en liten "wishlist" sen. 
Mår otroligt nog ganska bra psykiskt. Det är ju det där med pressen osv. men men.
Fysiskt är väl inte konditionen så bra som jag vill att den ska vara. Märkte att det blev ett väldigt tråkigt inlägg men ni får stå ut. Orkar verkligen inte fixa till det. 
Auf Wiedersehen.
Vi ses c:
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback