Those days

     Skrivet: 2012-10-07 / 23:44:51 Kategori: Dagboken
Bilder från weheartit och Maija Ljusberg
 
 
Ungefär såhär ser mina veckor ut. Vissa sämre och vissa bättre. Den här veckan har gått väldigt fort och börjar lida mot sitt slut. Helgen har helt klart varit bäst. Fredagskvällen tillbringades på Östra och Lördagsförmiddan lika så. Hade lite teori, matcher och en del kvalitetstid med laget. Underbart c:. Hyrde film. Jag saknar dig. Åt lunch. Chillade. Kollade på tv. Åt middag. Packade lätt. For till Sara. Såg filmen. Grät en del. Åt godis. Såg Liar Liar och ett avsnitt av Danspalatset Playa Del Sol. Skrattade så mycket att vi fick ont i magen. Somnade i soffan. Vaknade. Åt frukost. Kollade på tv. Tog fulbilder. Skrattade så vi grät. Mer tv. Cluedo och sen begav jag mig hemåt.
 
En väldigt kortfattad sammanfatting av helgen. Mycket intressant. Mycket.
Hoppas att ni haft en bra helg. Godnatt c:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback