Renovering

     Skrivet: 2009-08-18 / 15:41:11 Kategori:
Hejsan! Som ni ser håller jag på och renoverar på bloggen .
Färger hit och färger dit.
Hjälpen får jag från www.designadinblogg.se (en väldigt bra blogg)
Detta kan ta några dagar men är snart klart. Angående besökare så besöks rekord på min blogg är 30.
Väldigt lite men min blogg är inte så STOR . Skulle bli väldigt glad om nån kommenterade:)
Angående bilder så lägger jag inte ut bilder på mig själv, PGA att jag vill inte bli igenkänd.
Så är det bara. Men om min blogg skulle bli stor då är det en helt annan sak!
Nä fy börjar Skolan börjar ju imorrn:(
/Ann-Sofie<3
Kommentarer
  Ann-Sofie

Sorry den rätta adressen till designadinblogg

ska vara den ovanför

  Datum: 2009-08-18 Tid: 15:44:36
  Hemsida: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback