Dålig uppdatering

     Skrivet: 2010-04-15 / 19:57:28 Kategori: Dagboken

Hej!
jag vet att det har varit dålig uppdatering, Speciellt igår men jag var med Wilma då och sen var det träning och efter träningen så orkade jag inte gå upp och sätta på datan-.-. Men iaf så kan jag inte lova att det blir nån bättre uppdatering i helgen för då ska jag på handbollscup i Alingsås & vi får inte ta med oss mobilerna dit så jag kommer inte att blogga på hela helgen då för att jag åker imorgon( Fredag).

Tänkte nu berätta lite om vad jag gjorde igår......

I skolan var det inget spec som hände. Efter skolan va jag med Wilma ända tills jag skulle på handbollsträning. Handbollsträningen var ganska roligt och efter duschade jag och åkte hem. Sedan när jag kom hem åt jag middag, kolla lite på tv och sedan somnade jag (hehe).
Igår var det inte så mkt mer jag gjorde så jag har inget mer jag vill berätta om igår:).

Idag har jag skrivit Öde Ön och om  ca 3min så börjar Vampire Diaries så jag ska kolla på det då.
Måste även packa inför Alingsås imorgon. Som ni kanske har hört så har en Vulkan på Island fått utbrott och Tågen kanske blir försenade då :@. Hoppas iaf inte det för då kan vi inte åka till Alingsås:(. Men bloggar mer senare :D

Kommentarer
  sofie<33 ;)

Hej an-so jag undrade om du kunde fixa min nya blogg? den heter www.huundeninaa.blogg.se ;)

  Datum: 2010-04-16 Tid: 14:55:51
  Hemsida: http://huundeninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback