Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
    Ann-Sofie

HejSom många av er märkt redan har det börjat dyka upp kaniner överallt. För er som var med 2011 är säkerligen detta en repris och ni vet precis vad som händer, men för er som inte var det kan jag gladeligen berätta att...



Mugglis årliga kaninjakt har börjat!



Runt om på sidan har det nu börjat ploppa upp mängder utav gulliga kaniner. Dessa är upp till er, kära medlemmar, att fånga! Kaninerna dyker upp lite varsomhelst närsomhelst, så se till att hålla ögonen öppna!



På den fina topplistan kan ni se vilka 10 mugglismedlemmar som har fångat flest kaniner än så länge.



Jag ska inte uppehålla er längre med denna nyhet - jag vet att ni har mycket att göra!



Ut på Mugglis och fånga kaniner, och så får ni se till att ha en RIKTIGT GLAD PÅSK! Berätta gärna om hur jakten på kaninerna går och hur ni tänker fira påsk i denna tråden, vi älskar att läsa era berättelser, åsikter, och dyl.

2012-04-09 @ 02:20:12
URL: http://annsoe.blogg.se/
    Sara Birgersson

Hej!



Inläggsmängden har verkligen varit låg denna vecka. Detta p.g.a pjäsen som jag, tillsammans med min teatergrupp har framfört för elever från olika skolor i närheten. Vi hann tyvärr inte visa den för vår egen skola i fredags, eftersom att huvudrollsinnehavaren blev sjuk. Så föreställningen har flyttats till på Onsdag i stället c:



Nu ser jag fram emot två sköna lovdagar.

En trevlig Valborg önskas till er alla!

2012-05-03 @ 23:55:59
URL: http://annsoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om mig

Hej!! Jag heter Matilda och är 14år. Jag bor i Stockholm med mina 2 familjer. (skilda päron). Jag har en biologisk lillebror, Niklas. Och två "halv syskon". vid namn Nora & Ella. Ni kommer att kunna läsa om mig, mit liv, och alla i det... ' Puss och kram skumbanan <3 // Matilda Bergman