Besöksrekord=)

     Skrivet: 2010-04-06 / 23:20:36 Kategori: Dagboken
Hej!
Har ej varit på blogghumör idag(tyvärr) men i morgon ska jag blogga så mycket jag kan, vill och orkar, Kommer även att berätta om hur filmen var osv imorgon. Ville bara berätta att jag hade besöksrekord i förrgår( Söndag). Jag hade hela 35 besökare här på min blogg!, Okej det kanske är lite för er men det är ändå kul att så många besöker min lilla blogg. Jag är oerhört tacksam för det och det klättrar bara uppåt i hopp om att bli en bra bloggerska. Jag hoppas att ni som besöker min blogg tycker om den och om ni tycker att något behöver ändras.
Godnatt, Kommer inte att blogga mer idag så vi ses imorgon
Kommentarer
  sofie

Hej annson kan du fixa våran blogg?? :)

  Datum: 2010-04-07 Tid: 08:55:01
  Hemsida: http://soooley.blogg.se/
  sara<33

hej ann-so kan du fixa en header till min och min kompis blogg snälla

  Datum: 2010-04-07 Tid: 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback