Godnatt!

     Skrivet: 2010-04-11 / 21:43:07 Kategori: Bilder 2009/2010

Godnatt!, Fast innan jag går och lägger mig ska jag berätta lite om kvällen, Det är sista dan innan skolan börjar igen(buhu):

Igår så hade jag och Lins bestämt att vi skulle göra en blogg men vi kom inte på nåt bra namn så i dag fixade vi en ny blogg som vi bloggar på tillsammans, Den hittar ni här och nere vid Länkarna i min blogg :). Så idag så fixade vi iordning den bloggen hemma hos mig men den är inte riktigt klar än så ni vet :). Som sagt så tog jag det för det mesta lugnt idag och det är verkligen skönt att mitt handbollslag har slutat med träningarna på Söndagarna:). Vid 16 så tog jag en fika och prövade en ny sorts glass som heter Ben&Jerrys Cookie Dungh Wich tror jag, Jättegod iaf. Men nu ska jag sova för skolan börjar imorgon buhu....




Ben&Jerrys "glassen"  som jag smakade.

Har du smakat den , isåfall tyckte du att den var god?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback