Ang Vädret.

     Skrivet: 2010-08-02 / 12:48:43 Kategori: Dagboken

Hej!
Är inte på humör idag p.g.a vädret, På något sätt så blir jag alltid på dåligt humör när det regnar eller åskar ute. Konstigt. Iaf så kan jag ju säga att jag kommer att stanna inne hela dagen eller iaf tills det har slutat att regna. Tycker att det är så himla tråkigt när det ska regna nu dom sista veckorna som man har Sommarlov. Men se det från den ljusa sidan, Sen börjar ju skolan..... Åå inte skolan, Har verkligen igen lust att gå till Skolan igen även fast det kommer att bli kul att börja i en ny skolan men det blir inte samma sak. Saknar verkligen Mörtvik. Är så fäst vid den skolan efter som att jag har gått där i 6 år nu. Menmen livet går vidare hela tiden, Snart blir Nu, Nu blir sen, Sen blir Senare och så där håller det på. Nog pratat om Vädret och skolan, Måste nog fortsätta med min nya design nu innan jag fortsätter att babbla hehe ;).
Hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback