Tha 3`th day in school

     Skrivet: 2010-08-25 / 17:14:58 Kategori: Dagboken
Hej!.
För det första så vill jag bara säga att rubriken suger och jag har varit sjukt dålig på att blogga.
Men nog om det, Ska berätta lite om vad som hände i skolan idag:

Skoldagen började med att jag gick dit med Sara & Linnea. Första lektionen hade jag tyska (Språk), Det var faktiskt kul att vara på tyskan eftersom att vi var så få, Ca.13 stycken så det var inte alls många heh=). Sedan hade vi Engelska, SO & Matte följt av lunch (Stekt fisk m. Potatis). Sist på schemat för dagen stog Svenska och sedan gick jag hem vid 13:35 med Linnea och Sara =).

Det var lite av vad som har hänt idag.... Har inte så mycket mer att säga så vi hörs lite senare =).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback