4 Februari

     Skrivet: 2010-02-04 / 15:57:09 Kategori: Dagboken
Hello bloggen!
Jag har funderat lite med det här med att ha blogg, är det verkligen värt all stress och all tid som man lägger ner på den. Jag menar, En blogg är ju som en dagbok elr ens inre tankar och ideer om livet och det som händer på dagarna. Jag har haft min blogg ända sedan Juni 09 tror jag och jag har ju inte bloggat så mkt varje dag men det är ändå några som kommer och besöker den lite då och då och dom slänger in nån kommentar ibland och om man får beröm så blir man ju glad.Internet är ju så viktigt för nästa alla nuförtiden. Inklusive mig =). Jag kan inte vara utan dator i en dag för då känns det som att hela världen står still (om man inte är med kompisar förstås:).

UPDATE: Ska gå och hämta syster nu så jag bloggar senare igen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback